CBS De Fontein heeft meerdere locaties in Breda:

Regulier onderwijs: Thomas Vincidorstraat 1, wijk Geeren-Zuid bij winkelcentrum Moerwijk.
Regulier onderwijs: Kameelstraat 2, wijk Brabantpark bij winkelcentrum Brabantplein.

Voor de kinderen die net in Nederland zijn en geen of nauwelijks Nederlands spreken:
Nieuwkomersonderwijs: Kameelstraat 2, wijk Brabantpark bij winkelcentrum Brabantplein.

Ouders over CBS De Fontein

• ‘De sfeer op een school vinden wij belangrijk. Onze drie jongens voelen zich thuis, en wij ook. Het contact met de leerkracht is altijd vriendelijk en goed.
  • ‘De kinderen hebben orde, rust, structuur en regelmaat op school. En dat doet ze goed, ook thuis.’
  • ‘Naast het leren in de klas, krijgen de kinderen ook praktische vaardigheden mee, waar ze later veel aan hebben!’
  • ‘Op De Fontein mag je als ouder meedoen. Je kunt daardoor goed volgen hoe het met je kind gaat op school.’
  • ‘Je merkt dat op De Fontein kwalitatief goed onderwijs wordt gegeven.’